نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سریال جدایی‌ «وفادارها» ادامه پیدا می‌ کند؟

سریال جدایی‌ «وفادارها» ادامه پیدا می‌ کند؟

 

حضور همزمان جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی به همراه خانواده‌هایشان در کانادا برای گذراندن تعطیلات، حواشی جالبی را در رسانه‌های ایتالیایی ایجاد کرده است.

 

همه چیز از پست‌های اینستاگرامی میان این بازیکنان و سباستین جووینکو آغاز شد. جایی که این بازیکن خطاب به کاپیتان‌های یوونتوس و میلان نوشت: «همه در تورنتو خواهان حضور شما هستند. » همین جمله کافی بود تا نخستین شایعات در خصوص احتمال حضور این دو بازیکن در باشگاه فوتبال تورنتو؛ تیمی که سباستین جووینکو بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا و یووه از سال 2015 در آن مشغول به بازی است، منتشر شود.

 

این شایعات با اشاره به بند فسخ قرارداد بونوچی با میلان و پایان یافتن قرارداد جورجو کیه‌لینی در تابستان سال جاری، مدعی شده بود؛ این دو بازیکن ممکن است در اقدامی غیرمنتظره، ضمن جدایی از تیم‌های باشگاهی‌شان عازم این تیم شوند تا با همبازی شدن در کنار «سبا»، تجربه حضور در لیگ ام. ال. اس را نیز به کارنامه حرفه‌ای‌‎شان اضافه کنند.

 

روزنامه پرتیراژ «La Gazzetta dello Sport» نیز با اشاره به این اتفاقات، حضور بونوچی به همراه همسر و فرزندش در این سفر را در کنار گذراندن تعطیلات، برآورد شرایط زندگی در این منطقه عنوان کرده و با اشاره به «کیه‌لو» نیز مدعی شده؛ بعید نیست مدافع وفادار یوونتوس پس از تمدید یکساله قراردادش با این باشگاه در هفته‌های پیش‌رو، تابستان سال آینده با وداعی همانند سایر ستاره‌های سالهای اخیر این یووه، فوتبال خود را در آمریکای شمالی خاتمه دهد.

 

با این حال جورجو کیه‌لینی حضورش در کانادا را تنها برای گذراندن تعطیلات، پیش از آغاز دور نخست تمرینات یوونتوس برای فصل آتی و حضور در فرمول یکِ رقابت‌های جایزه بزرگ فِراری در این کشور عنوان کرده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: